Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/25-0566 - "Perehüvitiste seaduse muutmise seaduse eelnõu (659 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Fri, 23 May 2025 16:43:46 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/25-0566 - Perehüvitiste seaduse muutmise seaduse 
eelnõu (659 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 23.5.2025 
resolutsioonile

Osapooled: Sotsiaalministeerium; Rahandusministeerium

Tähtaeg: 12.06.2025 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/757718f3-bd8b-4dc9-98c1-4082d17a0aeb
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/757718f3-bd8b-4dc9-98c1-4082d17a0aeb?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main